OKUL MÜDÜRLERİ, ÖĞRETMEN ATAMALARI VE TEOG AÇIKLAMASI

Başbakan kim olmalı?

YENİ YÖNETİCİ ATAMA YÖNETMELİĞİ!

YENİ YÖNETİCİ ATAMA YÖNETMELİĞİ!

Yönetici atama yönetmeliğinin yeniden hazırlandığı ve müsteşarlık makamında incelendiğini daha önceki haberlerimizde yazmıştık. Bakanlıktan yeni yönetmelikle ilgili belgeler sızmaya başladı. Belgelerin içeriğini daha sonra detaylarıyla analiz edeceğiz.

GALERİ İÇİN TIKLAYINIZ

 Yönetici atama yönetmeliğinin yeniden hazırlandığı ve müsteşarlık makamında incelendiğini daha önceki haberlerimizde yazmıştık. Bakanlıktan yeni yönetmelikle ilgili belgeler sızmaya başladı. Belgelerin içeriğini daha sonra detaylarıyla analiz edeceğiz. belgeler elimize ulaştıkça diğer kısımları da sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz.





 

 

 

KORKMAZ MEVLEVİ
  • Bu haber için 698 yorum var

    YORUM YAZ
  • Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
  • uygundur 17 Mayıs 2013 13:00

    bu yönetmeliğin aynen uygulanmasını istiyoruz.....

  • aaa 17 Mayıs 2013 12:45

    sayın site yöneticisi. biz bu tür haber başlıklarını okumaktan bıktık usandık, siz uygun olmayan başlıkla duyurmaktan usanmadınız.

  • murat 17 Mayıs 2013 11:54

    hep aynı haberler.net bir şey yok.

  • muratt 17 Mayıs 2013 11:40

    arkadaşlar bence duyuruya çıkan iller yönetmeliği çıkaracaksanız biran önce çıkarın demek istiyor bence eli kulağında mayıs ayı içerisinde çıkar hadi herkes için hayırlısı olsun

    Yorumun Devamı
  • ali 17 Mayıs 2013 11:16

    bu mebanlamak mümkün değil hala çıkaramadı yeni yönetmelik. yazıklar olsun

  • misafir 17 Mayıs 2013 11:15

    kocaeli boşuna çıktı zaten atama yapamaz. kasıtlı olarak çıktığını tahmin ediyorum

  • kayseri 17 Mayıs 2013 09:30

    kocaeliyi boşyere terik etmeyin..bu yönetmelikle atama yapamayacaklar..takvim 1 aydan fazla sürüyor bu bilinçli yapılmış bir şey geri çekecekler...

  • Tebrikler 17 Mayıs 2013 08:27

    tebrikler kocaeli.

  • ek1 müdür yrd olmamalıdır 17 Mayıs 2013 01:58

    ek1 müdr yrd ilk atamada haksızlık olur ,kabul edilemez.

  • antalya 17 Mayıs 2013 00:26

    yazıklar olsun neredeyse mayıs bitmek üzre bizi bekletenlere haram olsun hakkımız bu kadrolar kimsenin babasının kadrosu değil gün gelir peşkeş çekilen kadrodaki adam peşkeş çekeni sallandırır bir ebs li olarak yazıklar olsun diyorum bu mübarek gecede

    Yorumun Devamı
  • ali veli 16 Mayıs 2013 22:00

    yönetici atama yönetmeliği yarın çıkabilir.

  • karanfil 16 Mayıs 2013 21:44

    sayın site yöneticisi bu haberi pişirip tekrar takrar yayınlamanın ne gereği var ülkenin eğitim sorunu sadece yönetici atama yönetmeliğimidir. 15 yıldır müdür vekilliği yapıyorum benim hakkımıda savunsana, ama asil olarak atanamıyorum ben ne yapmalıyım.bir valilik görevlendirmesi olan müdür yetkili ve kurucu müdüre hak verilmesini savunuyorsun müdür vekiline hiç bir şey demiyorsun.taslakta müdür vekillerinin haklarınıda savunsanıza ancak o zaman adil davranmış olursunuz.ve selamlar

    Yorumun Devamı
  • YÜKSEK LİSANS AYARI! 16 Mayıs 2013 20:54

    piyasadaki özel üniversitelerde 4-5 bin tl'yi yatıran herkese yl diploması satılmakta pardon verilmektedir. bu durum da ales'e ve kpds'ye girerek yeterli puanları alan, üniversitelerdeki yazılı ve sözlü mülakatı aşan, bilimsel hazırlık alan, ve en önemlisi de tez hazırlayan yl mezunlarını fazlasıyla mağdur ve rahatsız etmektedir. ek-1 de verilen yl puanlarının sadece tezli yl için verilmesi adalet için bir zorunluluk halini almıştır.

    Yorumun Devamı
  • branş 16 Mayıs 2013 20:12

    istediğimiz eğitim kurumuna branş gözetilmeksizin atanmalıymuşız ohh ne ala yok böyle saçmalık öğretmen olamadığın yerde nasıl idareci oluyorsun anlamıyorum.istediği eğitim kurumunda çalışabilecek kişiler bellidir ...onlarda okul hizmetlileri onlarda sorun yok.sende katıl onlara istediğin eğitim kurumunda çalış.branşın ne olursa olsun